Dne 7. listopadu připravila Přírodovědecká fakulta UJEP pro žáky fyzikálního semináře přednášku Mgr. Jana Pačese, Ph. D. na velmi zajímavé téma - Umělý život: Půjde to? Jak jsme blízko, nebo daleko?
Dne 24. listopadu 2017 se v České Lípě uskutečnilo regionální kolo 6. ročníku mezinárodní matematicko-fyzikální soutěže Náboj junior pro žáky základních škol a víceletých gymnázií. Naše škola vyslala dva týmy, které se umístily na pěkném 3. a 8. místě.
3. místo - tým ve složení: Marek Bednář, Jan Roubíček, Ondřej Švihnos, Barbora Dudová
8. místo - tým ve složení: Martin Ulip, Marika Trajerová, Petr Kristen, Vojtěch Holaj.
Všem gratulujeme
K češtinářskému Dni poezie se připojili i někteří studenti v hodinách anglického jazyka a s předstihem, na Halloween, složili tematické básně plné strachu a hnusu, ale i vtipu. :)
Na Den poezie, se pak jejich básně objevily v 2.patře, kde anglické oddělení sídlí.
Můžete si je přečíst i zde v této prezentaci: https://drive.google.com/file/d/1c1P-37UTWzEN3dTAryBEsk_QxSnRAUwl/view?usp=sharing
Š.O.
Bobřík informatiky 2017 - 10. ročník informatické soutěže pro žáky základních a středních škol.
Harmonogram
Kategorie |
Datum |
Soutěžící |
Benjamin |
pondělí 6. 11. středa 8. 11 pátek 10. 11. |
V1.A
V2.A |
Senior |
pondělí 13. 11. |
Výběr V8.A, C4.A-B, C3A-B V7.A, |
Junior |
úterý 14. 11. |
Výběr V5.A, C1.A-B, C2.A-B V6.A, |
Kadet |
středa 15. 11. |
Výběr V3.A, V4.A, |
V pondělí 30.10. 2017 se v aule Gymnázia Děčín konala pro studenty 3. ročníků přednáška s cestovatelem a lektorem Lukášem Kerhartem o cestování, studiu a práci v zahraničí. Nejprve studenty motivoval, zmínil důvody, proč by studenti měli cestovat a vyprávěl o vlastních zážítcích a zkušenostech. Věnoval se, Dánsku, Německu, Velké Británii, Kanadě a dalším lokalitám v Evropě i ve světě. Zmínil možnosti financování zahraničního studia, seznámil je s jeho výhodami a s následným uplatněním na trhu práce v České republice. Vyprávění obohatil o vlastní fotografie a krátká videa. Studenti se dozvěděli i něco o tom, jak získat zaměstnání či brigádu v cizí zemi. Motivoval je ke splnění svých snů. Odpovídal na konkrétní dotazy studentů a neváhal poskytnout kontakty, které by jim mohly pomoci pro případ, že by někdo z nich o pobytu v cizině uvažoval.
Studentům se beseda líbila, své nadšení projevili dlouhým, hlasitým potleskem na konci přednášky.